Friday, October 22, 2010

WORTH IT KE TANGGUNG KESAKITAN UNTUK ORANG LAIN???


Saat ini aku mmg sangat rindukan all my "bloodsisters" yang selalu mendokong aku zahir dan batin :) wah dalamnya statement ini...

You guys see...kalau kita betul2 rapat dan sayangkan seseorang tak kisahlah sedare ke or kengkawan, of course kita akan 'sakit' bila diaorang 'sakit'/disakiti...common sense kan? takkan lah kita nak biar diaorang 'sakit' seorang diri, sebab diaorang akan lebih 'sakit' bila kita tak sama2 kongsi kesakitan tu...

That's what I'll do for my bloodsisters...no matter what is the consequences I'll bleed for them...sbb I don't want them to bleed alone. Ntahlah aku mmg jenis mcm tu kot...tak boleh buat ape2 dah...

So how would you feel if....tetibe you get hurt and you'll ended up hurting alone? Rasa sangat tak worth it lahhh...

Bukan nak minta simpati...tak payah buat ape2 pun...just to show that you're there...that's all I need...

Looks like kadang2 we get hurt for the wrong person and for the wrong reason...

Fed up! Tak mahu sakit lagi dah for those yang not worth it...


No comments:

Post a Comment