Thursday, October 14, 2010

The Long Awaited Princess In The Family...SASHA ADELIA BINTI SHAHROL AZUWAR


Tepat pukul 5.08pg, 5 Oktober 2010...lahirlah Sasha Adelia ke dunia nie, membawa seribu kebahagiaan buat adik tersayangku, Noor Izzyatul Ashikin. Alhamdulillah, kedua2nya selamat, walaupun aku yang di kejauhan ni tak lena tidur mengenangkan adik tersayang yg bertarung nyawa melahirkan bayi comel seberat 3.16kg.


Inilah wajah adik kesayangan aku disamping puteri sulungnya...dalam family kami adik aku, si Cintek ni lah perempuan yg last dalam family selain aku....yg lain semuanya boys...termasuklah dua org anak aku yg comel2 tu :)


Hai...tenangnye tgk muke si princess Sasha nie...muka banyak ikut Arol, adik ipar aku...geramnye tengok pipi yg mmg macam kuih pau tu....eeeiiiii tak sabar rasenyer nak cubit2 budak kenit nie...


Arol, Cintek dan Sasha Adelia di ulangtahun pertama perkahwinan mereka (9th Oktober 2010)...semoga perkahwinan mereka kekal hingga hujung nyawa...dan dikurniakan lebih ramai anak2 yg secomel kedua2nya....Aminnn....


Inilah wajah terbaru Sasha Adelia, 14th Oktober 2010...sepuluh hari usianya...berat pun dah bertambah ke 3.5kg...maklumlah si comel ni kuat menyusu badan...okaylah si comel Sasha...minggu ni "Ibu" jumpa kamu...rindunyaaaaa....sbb tak pernah tengok lagi si comel ni live :)

2 comments:

  1. Very nice picture, and your blog as a whole is a fine read and considered. I like your blog very much. Come take a look Teuvo images www.ttvehkalahti.blogspot.com blog and tell all your friends why you should visit blog Teuvo images that can be your country's flag to rise higher in my blog. September Sincerely, Teuvo Vehkalahti Suomi Finland

    ReplyDelete
  2. Hi Mr Teuvo...thanks for spending time in my Thessalonika...I'm honoured to have a visitor apart from my friends...will take a look at yours too! Have a good day :)

    ReplyDelete